[O1] prośba sprawdzenia logów i błędu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zoltan.chivay
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] prośba sprawdzenia logów i błędu

    Zamieszczone przez wielb
    Ciekawe ile im zejdzie z biurokracją i dostarczeniem samochodu do salonu?
    2 tygodnie - wersja optymistyczna. Miałem podobnie - zamówienie lipiec - produkcja listopad.
  • dr4Q
    Drive
    • 2009
    • 44

    #2
    [O1] prośba sprawdzenia logów i błędu

    Witam. Prosiłbym o sprawdzenie moich logów dynamicznych powodem robienia ich to V-max 130 km/h i przy okazji wyskoczył mi błąd
    17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
    P1556 - 35-00 - -
    Usunąłem go ze dwa trzy razy i za każdym razem wyskakiwał. Wieczorem jak robiłem logi usunąłem go i już się nie pojawił, więc jak możecie to sprawdźcie moje logi i powiedzcie, co to może być za błąd.
    Mówie od razu że turbina jest po regeneracji i zawór N75 w moim AGR też został wymieniony jakieś pół roku temu tyle że wtedy wyskakiwał inny błąd bo 17965.

    Linki do logów to


    lub

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Turbo nie pompuje. Sprawdź czy zaciąga sztangę. Najprawdopodobniej jest do regulacji

      [ Dodano: Sro 11 Maj, 11 21:12 ]
      Błąd oznacza za niskie cisnienie doładowania

      Komentarz

      • mikolaj93
        Rider
        • 2009
        • 385
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Ja bym sprawdził ciśnienie w sterowaniu turbo (czy niema dziury w przewodach podciśnienia) i czy gruszka dobrze chodzi.


        Drogą dedukcji wykluczyłem vacu pompe bo chyba jak by padła to powinny być jeszcze inne objawy.
        Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
        !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
        Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

        UNIDEN USER

        Komentarz

        • 13karolss
          Ambiente
          • 2010
          • 199

          #5
          u mnie byl blad 17965 - diagnoza - przeplywomierz powietrza - po nitce do klebka :P
          karol - człowiek który zostal papierzem

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Zamieszczone przez dr4Q
            turbina jest po regeneracji i zawór N75 w moim AGR

            Zamieszczone przez Damianjg
            Sprawdź czy zaciąga sztangę.
            Zamieszczone przez mikolaj93
            i czy gruszka dobrze chodzi.
            Panowie jaka grucha, jaka sztanga jak to turbo na WG.



            Najpierw sprawdzilbym bym czy to wlasnie nie jest uszkodzenie turbiny. Czyli od n75 odlaczylbym wezyk, ktory idzie do klapy waste gatu. Turbina musi przeladowac. Wtedy na 1 ogien idzie poprawnosc podlaczenia wezykow, ich szczelnosc bo pewnie tu lezy pies pogrzebany.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • mikolaj93
              Rider
              • 2009
              • 385
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

              1, 3 - dźwignia WG ( sztanga)

              6 - gruszka

              5 - dźwignia WG
              Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
              !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
              Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

              UNIDEN USER

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                mikolaj93, wiem jaka jest konstrukcja. Tylko, ze WG sterowane jest cisnieniem a nie podcisnieniem
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • dr4Q
                  Drive
                  • 2009
                  • 44

                  #9
                  przewody od ciśnienia są nówki maja może trochę ponad pół roku bo wcześniej jak wywalało błąd 17965 to od tego zacząłem wówczas okazał się zaworek N75... Chyba, że rzeczywiście mechanik źle podłączył te wężyki... Jest może gdzieś jakiś schemat podłączenia tych wężyków?? a turbina jest max 3 miesiące po regeneracji, więc nie wiem czy to ważne.

                  Komentarz

                  • mikolaj93
                    Rider
                    • 2009
                    • 385
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    bradley masz jakieś materiały o tym zaworze?
                    Na razie miałem do czynienia tylko z tubo ze zmienną geometrią.
                    Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                    !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                    Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                    UNIDEN USER

                    Komentarz

                    • bradley
                      L&K
                      • 2008
                      • 1465

                      #11
                      Schemat:


                      Zamieszczone przez mikolaj93
                      bradley masz jakieś materiały o tym zaworze?
                      Klapa jest zamknieta i wraz ze wzrostem cisnienia doladowania zostaje uchylana w zaleznosci od wysterowania n75 przez ECU. Zamiast spaliny dalej napedzac turbine sa upuszczane czesciowo w wydech.
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz

                      • mikolaj93
                        Rider
                        • 2009
                        • 385
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Dzięki bradley
                        Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                        !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                        Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                        UNIDEN USER

                        Komentarz

                        • dr4Q
                          Drive
                          • 2009
                          • 44

                          #13
                          witam dzisiaj byłem u mechanika i nie wiem naprawde nie wiem wszystko podlaczone ok... na postoju auto miało za dużo powietrza według wskazań przepływomierza wiec postanowiłem odpiąć przepływomierz i odrazu auto lepiej się wkreca i ciagle sie rozpędza nie tak jak z podpiętą przepływką, 3500obrotów i auto muł a teraz ładnie ponad 4000 się kreci i ciągle przyśpiesza.. jak myślicie to przepływomierz napewno ??

                          Komentarz

                          Pracuję...